přihlásit se k odběru
Chcete pravidelně dostávat aktuální slevové nabídky e-mailem?

Co je to SLEVOTERČ.cz?

Slevoterč.cz je internetový portál nabízející produkty a služby se slevami až  90%. Funguje na principu hromadného nakupování, který spočívá v aktivování slevy v případě, že produkt či službu koupí určitý, předem daný počet kupujících.

Tým Slevoterč.cz pro Vás vyhledává nejlepší nabídky za nejvýhodnější ceny.  Koupí poukazu na službu či zboží se slevou až 90% můžete vyzkoušet věci, které Vám díky své ceně byly dosud vzdálené. Proč si nedopřát romantickou večeři v luxusní restauraci, péči špičkového kadeřníka či lázeňský pobyt, když ceny jsou nyní tak nízko!

Musím sehnat skupinu lidí, abych mohl/a nakupovat se slevou?

Ne. Nemusíte. Jde o to, aby si nabídku objednal určitý počet kupujících – není důležité, jestli se znáte. Tomu, aby byla nabídka aktivována, však můžete pomoci rozšiřováním informací o nabídce mezi své přátele.

Musím produkt či službu čerpat společně s ostatními kupujícími?

Ne. Ostatní kupující potřebujete pouze k aktivaci slevy.

Kdy se nabídka aktivuje?

Ve chvíli, kdy si produkt či službu objedná určitý, předem daný počet kupujících. U každé nabídky se tento počet liší - je vždy uveden u samotné nabídky.

Jak mohu na Slevoterč.cz nakupovat?

Pokud se rozhodnete využít některou z nabídek:

  1. klikněte na tlačítko „Koupit“.
  2. Zaregistrujte se – vyplňte kolonku e-mail a zvolte si heslo pro komunikaci se Slevoterč.cz a zvolte způsob platby (převodem z účtu či poštovní poukázkou)
  3. Na Vámi zadanou e-mailovou adresu dorazí pokyny k platbě (v případě, že je sleva již aktivní)

Je moje objednávka závazná?

Ano. Pokud dokončíte objednávku a zaškrtnete souhlas s obchodními podmínkami, Vaše objednávka je pro Vás závazná a jste povinen při aktivaci slevy zaplatit danou částku nejpozději 3. den. V opačném případě může být Váš účet pro příští objednávky zablokován.

Co se stane, když nabídku neobjedná požadovaný počet zákazníků?

V takovém případě se Vaše objednávka ruší a obchod se nekoná. Pokud o nabídku máte zájem, dejte o ní vědět co nejvíce lidem, kteří mohou k aktivaci slevy dopomoci.

Co když zaplatím a sleva nakonec nebude  aktivována?

Pokyny k platbě Vám pošleme až ve chvíli, kdy si nabídku objedná daný počet zájmců a sleva bude aktivní. Platbu je potřeba provést až na základě těchto pokynů. Pokud si nabídku neobjedná daný počet zákazníků, nic neplatíte.

Sleva je aktivní. Zaplatil/a jsem. Co se bude dít dál?

Po přijetí Vaší platby pošleme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu poukaz na uplatnění slevy. Tento poukaz obsahuje unikátní referenční kód. Tento kód nikomu nesdělujte. Právě tímto kódem si poskytovatel slevy  ověřuje, že je poukaz pravý.  Poukazem se u poskytovatele prokážete a čerpáte slevu na produkt či službu. Nic víc už nepotřebujete.

Zaplatil/a jsem, přesto poukaz nedorazil.

Nejdříve si zkontrolujte účet, zda platba byla opravdu stržena z Vašeho účtu. E-mail s odkazy na poukazy mohl také spadnou do spamového koše nebo vůbec  neprošel spamovou bránou. Všechny Vaše poukazy máte k dispozici také v interní sekci na www.slevoterc.cz po přihlášení pod Vaším e-mailem a heslem. Místo pro přihlášení je vpravo nahoře.

Do kdy musím slevový poukaz uplatnit?

Doba platnosti poukazu je vždy uvedena  v samotné nabídce na Slevoterč.cz a dále i na Vašem slevovém poukazu. Je na Vás, jak se domluvíte s poskytovatelem slevy (u některých služeb je nutno domluvit si termín předem).

Mohu slevový poukaz vyměnit za peníze v případě, že jej nevyužiji?

Ne. To není možné. Vždy musíte využít celou hodnotu poukazu.

Mohu slevový poukaz darovat někomu jako dárek?

Ano. Poukazy jsou přenosné.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat na info@slevoterc.cz


Obchodní podmínky | Kontakt | Ochrana osobních údajů | XML FEED